11 Nisan 2010 Pazar

Yağmur

Bu sabah yağmurla uyandı antalya...Usul usul yağan yağmur sanki baharın gelişini protesto eder gibiydi bugün...
Çok sevdiğim bir arkadaşım aradı hatta onun telefonuna uyandım "hadi kalk sahilde kahvaltı yapalım yağmuru izleyelim ve sohbet edelim özledim" dedi. Gülümsedim özlenmek güzel şey...Uzun uzun ilişkilerden hayattan konuştuk... Seninle aynı kaderi paylaşan aynı acıyı yaşayan biriyle konuşmak sanki hayatını dinlemek gibiymiş....Sıkıldım başkasının ağzından beni dinlemekten dedim boşver bak Antalya ağlıyor biz ağlamayalım.... Kocaman bir kahkaha attı yağmura böyle bir bakış açısından bakmam komik gelmişti ona...Yaşadığı acılar olmasa hayat dolu cıvıl cıvıl biriydi aslında...
Yağmur mutlaka dinicek tıpkı yaşadığımız acılar gibi geriye sadece anı kalacak tıpkı eski anılar gibi dedi... Haklıydıda....
11/04/10-20:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder